یخ در بهشت
یخ در بهشت

اشه حالاکه تو میخوای میرم من ازشهر چشات

 به هیچکی هیچی نمیگم برو خدا پشت و پنات

                 هیچ جانمیگم که دلت تو راه غصه کم اوورد

                   چشای آواره شدت چی به سردلم اوورد

نمیگم اشکای منو به پای چشمات ندیدی

رفتی وتوشب دلم طمع خیانت کشیدی

نمیگم آسون دلتو ازتو غصه دزدیدم

کنارتونشستنام به گریه هام میخندیدم

 

باشه حالاکه تو میخوای میرم من ازشهر چشات

 به هیچکی هیچی نمیگم برو خدا پشت و پنات

             نمیگم آسمونم اسیراین واون شده

             فرصت پرواز دلم طعمه ی دیگرون شده

آخه چه جوری قلبمو به رفتنت راضی کنم

وقتی نباشی چه جوری باسرنوشت بازی کنم

بروحالاکه قلبتوخیال موندن نداره

امامیدونم که یه روز یه جامنو کم میاره

               باشه حالاکه تو میخوای...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 24 مهر 1390برچسب:, توسط فرشته
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.